Teslim alınmayan kargo ne olur aras?
Bu kişinin kimlik bilgileri kontrol edildikten sonra imza karşılığında kargo teslim edilir. 3 gün içinde alıcı ya da alıcının teslim edilmesini istediği yetkili kişi tarafından teslim alınmayan kargolar size geri iade edilmektedir.
Aras Kargo yu nereye şikayet edebilirim?
Aras Çağrı Merkezi, hizmetlerimiz ile ilgili her türlü soru ve sorunlarınıza yanıt vermek ve çözüm bulmak için çalışıyor. 444 25 52 numaralı telefondan haftanın 5 günü (Pazartesi-Cuma) 08:30-18:00 ve Cumartesi günleri 08:30-13:00 saatleri arasında doğrudan Çağrı Merkezi çalışanlarımız ile görüşebilirsiniz.
Aras kargo eve teslim ediyor mu?
Alıcınız şubeye kadar yorulmasın derseniz, Adrese Teslim hizmetimiz ile gönderinizi alıcınızın adresine teslim edelim.
Kargo teslim alınmazsa ne olur?
Alıcıya ulaşamadığımız durumlarda, kargolarınız; teslimat şubesine geliş tarihinden itibaren 3 gün süreyle şubede bekletilmektedir. Alıcının talebi olmadığı takdirde göndericiye kargosu, 3 gün sonunda iade edilmektedir.
Aras Kargo iadeler kaça kadar?
Saat kaça kadar şubenize kargomu teslim edebilirim? Gönderinizi şubemize siz teslim etmek istiyorsanız hafta içi 17.30 'a kadar Cumartesi günleri ise saat 13.00 'a kadar kargonuzu teslim alabiliyoruz.
Kargo şirketi kime şikayet edilir?
Yani kargo gönderileriyle ilgili yaşanılan sorunlarda KTK / KTY bakılmalıdır ve şikayet mercii Ulaştırma Ve Altyapı Bakanlığıdır. Veya kargoyu şikayet edilen kişinin / firmanın bağlı olduğu bölge müdürlüğüdür.
Kargo yu nasıl şikayet edebilirim?
Kargom gelmedi diyorsanız; mevzuat gereği, gerekli maddeler kapsamında vatandaşlar, ilgili kargo firması ile iletişime geçtikten sonra hala sorun yaşıyorsa yaşadığı sorunu belirterek; elinizdeki bilgi ve evraklarla ilgili bakanlık olan Ulaştırma Bakanlığına ya da bölge müdürlüklerine şikâyet edebilirsiniz.